Pogoji poslovanja
Način plačila
Ne glede na izbran način
plačila artiklov boste račun za nakup artiklov prejeli na vaš
e-naslov (v .pdf formatu) takoj po dostavi paketa oziroma
v fizični obliki takoj po prevzemu paketa.
Na voljo
so vam naslednji načini plačila:
1 PLAČILO OB POVZETJU
Kartica
Z gotovino lahko plačate
ob prevzemu artikla na prevzemnih mestih.
Na prevzemnih mestih je možno
plačilo z s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa,
Visa Electron, BA Maestro, Diners Club). Plačilo z vrednotnicam ni mogoče.
2 PREDRAČUN
Z nakazilom na račun podjetja MODEX d.o.o. po ponudbi/predračunu, ki jo prejmete na svoj elektronski naslov. Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave. Pri tem načinu plačila se lahko proces dostave podaljša za 1–2 delovna dneva oz. za čas prejetja plačila na transakcijski račun podjetja MODEX d.o.o..
Pogoji
poslovanja
Splošni pogoji spletne
trgovine worker.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o
varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o
varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah
(ZEKom-1).
S spletno trgovino worker.si
(v nadaljevanju trgovina) upravlja podjetje MODEX, proizvodnja, trgovina in
storitve, d.o.o., Cvetlični hrib 17, 3250 Rogaška Slatina, matična številka: 5796890000,
davčna številka: SI51019353 (v nadaljevanju prodajalec).
Splošni pogoji poslovanja
določajo delovanje spletne trgovine worker.si, pravice in obveznosti uporabnika
in trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovino worker.si in kupcem.
Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnem
mestu prodajalca.
Kupca zavezujejo splošni
pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik
je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje
poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Vrste
uporabnikov
Z enkratnim vpisom v spletno
trgovino worker.si prek elektronske pošte postane obiskovalec gost, s
potrjeno registracijo v spletno trgovino worker.si pa postane član. Tako
gost kot član (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v
spletni trgovini worker.si.
Obiskovalec lahko
registracijo za člana ali enkratni vpis kot gost opravi prek spleta.
Ob registraciji v spletno
trgovino kot član pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu
njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana nedvoumno
določata in povezujeta z vnesenimi podatki.
Registracija je možna tudi
med postopkom nakupa.
Če želi uporabnik kadarkoli
kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to
poslati na info@modex.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali
najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek
elektronske pošte.
Dostopnost
informacij
Prodajalec se zavezuje, da bo
kupcu, še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje
informacije:
1.
podatke o podjetju (ime in
sedež podjetja, matična številka),
2.
kontaktne podatke, ki
uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
3.
bistvene lastnosti artiklov
(vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega
podatka,
4.
dostopnost artiklov (vsak
artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem
roku),
5.
pogoje dostave artiklov (ter
način, kraj in rok dostave),
6.
cene, ki morajo biti jasno in
nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in
stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
7.
način plačila in dostave ali
izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
8.
časovno veljavnost ponudbe,
9.
rok, v katerem je možno
odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s
43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice
do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
10.
pojasnilo postopka s
pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s
kupci.
Naročilo
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem
in kupcem je v spletni trgovini worker.si sklenjena v trenutku, ko prodajalec
kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z
naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi
pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Kot kupec velja
oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje
podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (t.j.
prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena
na strežniku spletne trgovine worker.si.
Načini
plačila
Prodajalec omogoča naslednje
načine plačila:
·
z gotovino ob prevzemu*
·
z nakazilom na
račun prodajalca po ponudbi/predračunu**
*Pri posameznih naročilih si
pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun prodajalca po
ponudbi/predračunu.
**Po prejemu plačila po
ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.
Izdaja
računa
Prodajalec po dostavi
naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov
kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen
račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Kupec prejme račun za vsako
ločeno naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej.
Na računu sta razčlenjena
cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa
od pogodbe.
Kupec je dolžan preveriti
pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede
pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Cene
Vse cene vsebujejo DDV, razen
če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku
oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru
plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi
zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o
ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med
obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa.
Popusti, promocijske kode
ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska
koda se seštevata.
Vplačana sredstva po darilnih
bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov
za popust ni možno menjati za gotovino.
Na prevzemnih mestih so
posamezni artikli na voljo za nakup po ceni, ki je enaka njihovi ceni iz
spletne trgovine. Vse objavljene cene na prevzemnih mestih vsebujejo DDV. Pri
nakupu na prevzemnem mestu ni možna unovčitev darilnih bonov, bonusov,
promocijskih kod ipd..
Koda za
popust
Koda za popust prinaša
različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine worker.si in je časovno
omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila,
na spletni strani ali v drugih medijih.
V primeru, da kupec izkoristi
kodo za popust, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni
volji, do nove ugodnosti iz naslova te kode ni več upravičen.
Uporaba kode za popust:
·
Izberite artikle, ki jih
želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj
1 € višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v
košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave,
navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
·
V istem koraku v polje
Darilni bon, promocijska koda, koda za popust, vpišite kodo za popust in vnos
potrdite s klikom na gumb Uporabi. V primeru, da želite istočasno
izkoristiti več kod za popust, jih v polje vnesite istočasno in jih ločite z
vejico ali presledkom. Nato kliknite gumb Uporabi.
·
Za nakup enega artikla je
možno uveljaviti le eno kodo za popust. Število kod za popust ne sme presegati
števila naročenih različnih artiklov (na primer: ob naročilu 4 artiklov lahko
sočasno uporabite največ 4 različne kode za popust).
·
Ko vpišete kode za popust, se
vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane
znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
·
Koda za popust je enkratna
koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.
·
Kombinacija različnih oblik ugodnosti
(koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.
Promocijska
koda
Promocijska koda prinaša
različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo
najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na spletni strani ali v drugih
medijih.
V primeru, da kupec izkoristi
promocijsko kodo, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni
volji, ali se pošiljka med transportom poškoduje, do nove ugodnosti iz naslova
te kode ni več upravičen.
Uporaba promocijske kode:
·
Izberite artikle, ki jih
želite kupiti in jih dajte v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v
košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave,
navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
·
V istem koraku v polje
Darilni bon, promocijska koda, koda za popust vpišite promocijsko kodo in vnos
potrdite s klikom na gumb Uporabi.
·
V vsakem nakupu je možno
izkoristiti le eno promocijsko kodo (na primer: ob naročilu 2 artiklov lahko
sočasno uporabite največ 1 promocijsko kodo).
·
Vrednost vašega naročila mora
biti vsaj 1 € višja od vrednosti promocijske kode za popust.
·
V primeru, da želite poleg
promocijske kode izkoristiti tudi kodo za popust, število kod ne sme presegati
števila naročenih različnih artiklov. Različne kode istočasno vnesite v polje
darilni boni, promocijska koda, koda za popust in jih ločite z vejico ali
presledkom. Nato kliknite gumb Uporabi.
·
Ko vpišete promocijsko kodo,
se vrednost promocijske kode avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane
znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
·
Kombinacija različnih oblik
ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila
ni mogoča.
Kompleti
Komplet
je skupek dveh do šestih artiklov. Ob nakupu artikla prek spletne trgovine worker.si
vam sistem ponudi še druge artikle in s tem prihranite pri ceni. Za dodaten
artikel znotraj kompleta veljajo posebni prihranki, ki bodo že pred oddajo
spletnega naročila vidni v košarici.
Nakup za
pravne osebe
Postopek nakupa
za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da
izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji
poslovanja. Če ste že nakupovali na podjetje, ga le izberete iz svojega
arhiva.
Če želite račun na podjetje,
sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v
možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim
pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih
pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v
14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične
osebe).
Vračilo kupnine za pravne
osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni
pogoji poslovanja, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si
lahko preberete v nadaljevanju strani.
Spletna trgovina worker.si
pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:
·
z gotovino ob
prevzemu* (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV)
·
z nakazilom na
račun prodajalca po ponudbi/predračunu
·
odloženo plačilo (velja za
organizacije javne in lokalne uprave ter podjetja, ki dosegajo ustrezno
boniteto).
*Pri posameznih naročilih si
pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun prodajalca po
ponudbi/predračunu.
Pravica
do odstopa potrošnika od pogodbe
Potrošnik (navedeno velja
izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje
pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov
prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti
razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema
artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik
sporoči na e-naslov prodajalca: info@modex.si.
V primeru odstopa od pogodbe
potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov skladišča podjetja: MODEX
d.o.o., PE Podplat 11A, 3241 Podplat ali ga osebno prinese na enega od
prevzemnih mest prodajalca.
Vrnitev prejetih artiklov
podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od
pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti
prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel
uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil
za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do
odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu,
kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja
za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno
potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni
potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v
primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega
ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu
najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe
(nakupa).
Potrošnik nima pravice do
odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan
po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim
potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro
pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.
Odstop od pogodbe ni mogoč za
blago:
·
za blago ali storitve,
katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in
ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
·
za blago, ki je izdelano po
natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
·
za opravljano storitev, če
podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na
podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da
izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
·
zapečatenega blaga, ki ni
primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je
potrošnik po dostavi odprl pečat;
·
blago, ki je zaradi svoje
narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti.
Vračilo opravljenih vplačil
vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste
dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani
podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od
prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila
potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je
najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik
izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi
tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri odstopu od pogodbe, kjer
je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva
upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le
vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno
sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne
uporabniku.
V izjemnih primerih, ko
artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z
ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano
vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik
omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali
višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v
primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo
določila zakona o
varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno
besedilo).
Odstop
potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta
Če se potrošnik odloči za
odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet
zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja
artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne
more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz
kompleta velja garancijski rok proizvajalca.
Garancija
Artikli
imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu.
Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob
predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na
računu.
Informacija
o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije
o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V
slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno
informacijo.
Stvarna
napaka
Potrošnik lahko uveljavlja
svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku
dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o
napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za
stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je
bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času
izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno
obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
·
odpravi napako na blagu ali
vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
·
blago z napako zamenja z
novim brezhibnim ali
·
vrne plačani znesek.
Kdaj je
napaka stvarna? Kadar:
·
artikel nima lastnosti, ki so
potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
·
artikel nima lastnosti, ki so
potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je
bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
·
artikel nima lastnosti in
odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
·
je prodajalec izročil
artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model
pokazan le zaradi obvestila.
Kako se
preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim,
brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma
navedbami na samem artiklu.
Kako se
stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni
stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko
določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja
stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu
potrošnikov.
Artikli z
odprto embalažo
Artikli z odrto embalažo so
bili vrnjeni prodajalcu in imajo lahko manjše pomanjkljivosti (poškodovana
embalaža/artikel, odprta embalaža, itd.) in gredo v nadaljnjo prodajo. Tip
pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak artikel pisno navedena (tako
v opisu artikla kot na računu).
Vrnjene artikle pregledamo,
zato kljub vračilu, odprti embalaži ipd. še vedno omogočajo normalno delovanje.
Zaradi tega je ustrezno določeno tudi novo obdobje garancije, ki je pisno
navedeno ob vsakem artiklu.
V primeru nedelovanja
vrnjenega artikla je stranka upravičena do garancijskega popravila in do
odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za ostale artikle.
Tip pomanjkljivosti
artikla z oznako Odprta embalaža
·
Odrta embalaža: Artikel
ima odprto embalažo, vendar je brezhibno delujoč in popoln. Cena je dodatno
znižana, velja naveden garancijski rok.
·
Poškodovana
embalaža: Artikel ima poškodovano, nepopolno ali neoriginalno embalažo,
vendar je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski
rok.
·
Poškodovan
artikel: Artikel ima manjšo estetsko poškodbo, lahko kaže znake uporabe in
ima lahko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden
garancijski rok.
·
Uporabljen
artikel: Artikel je bil vrnjen s strani kupca. Bil je uporabljen in ima
lahko nekoliko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden
garancijski rok.
·
Servisiran
artikel: Artikel je bil servisiran na pooblaščenem servisu. Artikel je
brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
Dostava
Naš pogodbeni partner za
dostavo pošiljk na območju Slovenije je Pošta Slovenije, vendar si prodajalec
pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko
izpolnil bolj učinkovito.
Stroški
dostave
Stroški dostave in osebnega
prevzema so odvisni od velikosti paketa.
Mali paketi so paketi manjših
dimenzij in so lahko težki le do 31,5 kilogramov. Veliki paketi
pa so paketi z artikli večjih dimenzij in teže nad 31, 5
kilogramov.
O tem, ali artikel ustreza
manjšemu ali večjemu paketu, boste natančno seznanjeni v procesu oddaje
spletnega naročila.
Dostava
kamorkoli na območju Slovenije
Naš partner pakete dostavlja
na naslov, vnesen ob oddaji naročila. V svoj profil lahko
dodate poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi
ob oddaji naročila izberete ustreznega.
Ker dostavna služba artikle
dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja
določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo
na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Če
je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljavec izročil paket
pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.
Če vas v času dostave ni
na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali
dijaški dom itd.), bo dostavljavec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila
za nadaljnje ukrepanje. Po navadi zadošča obisk najbližje pošte, lahko
pa jih pokličete, da vam pošiljko ponovno brezplačno dostavijo.
Varovanje osebnih podatkov
Prodajalec
se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z
Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in
ZVOP-1.
Vse
podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v poglavju Načela zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je
dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in
resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi
svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni
podatki, ki jih je navedel, pravilni.
Pritožbe
in spori
Prodajalec
spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov ter se po vseh močeh trudi
izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja
pritožb.
V primeru
težav se kupec s podajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko
040 877 287 ali po elektronski pošti na info@modex.si. Pritožba se odda prek
e-poštnega naslova info@modex.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Prodajalec se
zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med
ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo
zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora
pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se
morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z
zakonskimi normativi Modex d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca
izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje
potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o
izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Modex d.o.o.,
ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na
svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno
reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL%20
Navedena
ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe
(EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju
potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive
2009/22/ES.
Pogoji veljajo
od 01.11.2020.
Vračilo artiklov
Vračilo artiklov
v 14 dneh ali odstop od pogodbe
Potrošnik (navedeno velja
izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne
dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga
podjetju sporoči (e-naslov: info@modex.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba
navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po datumu
prevzema naročenega artikla. Edini strošek, ki bremeni potrošnika
v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se
v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je
odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno
vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila
o odstopu od pogodbe (nakupa).
Artikli morajo biti vrnjeni v
originalni embalaži z deklaracijo in ne smejo biti poškodovani, vidno rabljeni,
umazani ipd..
Artikle lahko vrnete na dva
načina:
1 Vračilo na prevzemnih
mestih
Artikel, ki ga želite vrniti,
lahko prinesete na katerega od naših prevzemnih mest (zraven obvezno prinesite
račun):
Modex d.o.o., PE Podplat 11A,
3241 Podplat
Modex d.o.o., PE Mariborska
cesta 86, 3000 Celje
2 Vračilo po pošti
Izkoristite
lahko tudi možnost vračila po pošti.
Stroške pošiljanja
vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk
z odkupnino ne sprejemamo.
V primeru
vračila po pošti morate priložiti kopijo računa. Artikel, ki ga vračate,
pošljete na naslov: Modex d.o.o., PE Podplat 11A, 3241 Podplat.
Garancija
Če je
blago poškodovano, ste upravičeni do zakonsko določenih garancijskih zahtevkov
v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Modex d.o.o. ne daje nobenih
dodatnih jamstev povezanih s poškodbami blaga, razen tistih, ki so zakonsko določene.
·
Nikoli ne bomo zlorabljali
vaših osebnih podatkov na kakršen koli način.
·
Vaših kontaktnih in osebnih
podatkov ne bomo nikoli posredovali tretji stranki, razen če tako zahteva
zakon.
·
Nikoli vam ne bomo pošiljali e-sporočil,
na katere se niste prijavili.
·
Kadar koli se lahko hitro in
enostavno odjavite od katere koli naše e-pošte.
Zbiranje in
obdelovanje osebnih podatkov
Osebni podatek je
informacija, ki vas identificira: vaše ime, priimek, elektronski ali
fizični naslov. Naša spletna trgovina ne zbira vaših osebnih podatkov
razen, kadar vi to omogočite, tj. ob naročilu izdelkov ali kadar se
naročite na naše e-novice.
Uporaba in
širjenje osebnih podatkov
Naša spletna trgovina
bo uporabila vaše osebne podatke izključno zaradi tehničnih razlogov
administracije na spletni strani, da vam zagotovi dostop do posebnih
informacij ali za splošno komuniciranje z vami. Naša spletna trgovina ne
bo posredovala vaših osebnih podatkov tretji stranki ali jih kakor koli
tržila drugje, razen če posredovanja podatkov tretji stranki izrecno
dovolite oz. tako zahteva zakon. Zaposleni v naši spletni trgovini so po
dolžnosti zavezani k spoštovanju vaših zaupnih podatkov in obvezani po
sporazumu o zaupnosti. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi
uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega
imena in gesla.
Svoboda izbire
Informacije, ki jih o
sebi posredujete naši spletni trgovini, nadzorujete vi. Če se odločite,
da vaših podatkov ne boste posredovali naši spletni trgovini, potem do
nekaterih spletnih mest na strani ne boste imeli dostopa. Uporabniki, ki
se želijo odjaviti od prejemanja novic, se lahko odjavijo na enega izmed
naslednjih naslovov: info@modex.si ali po pošti na: Modex, d.o.o., Cvetlični hrib
17, 3250 Rogaška Slatina.
Avtomatično
beleženje informacij (neosebni podatki)
Kadar koli dostopate na
našo spletno trgovino, se splošni, neosebni podatki (uporabniki spletnega
iskalnika, število obiskov, povprečen čas obiska na spletni strani,
obiskane strani) avtomatično beležijo (ne kot del prijave). Te
informacije uporabljamo za merjenje privlačnosti naše spletne strani in
izboljševanje vsebin in uporabnosti. Vaši podatki niso predmet nadaljnje
obravnave in niso posredovani tretji stranki.
Piškotki
Piškotki so neopazni
dokumenti, ki so začasno shranjeni na vašem trdem disku in onemogočajo
naši strani prepoznavanje vašega računalnika, ko naslednjič obiščete
spletno trgovino. Naša spletna trgovina uporablja piškotke le za zbiranje
informacij, ki zadevajo uporabo naše spletne strani.
Varnost
Naša spletna trgovina
si močno prizadeva za zagotovitev varnosti osebnih podatkov. Vaši podatki
so ves čas zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem
in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem.
Mladoletne osebe
Naša spletna trgovina
priporoča vsem staršem in skrbnikom, da naučijo svoje otroke varnega in
odgovornega ravnanja z osebnimi podatki na medmrežju. Mladoletne osebe ne
bi smele prenašati kakršnih koli osebnih podatkov na naši spletne strani
brez dovoljenja staršev ali skrbnikov. Naša spletna trgovina ne bo nikoli
zavestno zbirala osebnih podatkov od mladoletnih oseb ali jih kakor koli
uporabila ali jih razkrila tretji stranki brez njihovega dovoljenja.
Povezave do
drugih spletnih strani
Naše spletna trgovina
lahko vsebuje povezave do drugih spletnih strani, za katere ta izjava o
varovanju osebnih podatkov ne velja. Ko zapuščate našo spletno trgovino,
si zato vnovič preberite izjave o varovanju osebnih podatkov vsake
spletne strani, ki zbira osebne identifikacijske podatke.
Pravica do
obveščenosti
Če imate kakršna koli
vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali kako so vaši
osebni podatki obravnavani, se lahko brez zadržkov obrnete na zgoraj
navedene kontakte. Na podlagi vaše zahteve vas bomo nemudoma obvestili -
pisno in v skladu s primerno zakonodajo - kateri osebni podatki, če sploh
kateri, so bili zbrani med obiskom naše spletne trgovine.
Privolitev za
obdelavo osebnih podatkov v zvezi s prijavo na spletni strani
Sledimo načelom
transparentnosti in skrbnega ravnanja z osebnimi podatki v skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (angl. General Data
Protection Regulation – GDPR; v nadaljevanju uredba) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Potrebujemo vašo
privolitev, da lahko osebne podatke, ki smo jih pridobili z vašo prijavo
na naše storitve, uporabljamo, hranimo in obdelujemo za določene namene.
Vse informacije o upravljanju posameznih privolitev najdete v
nadaljevanju.
Privolitve, ki se
nanašajo na prejemanje naših objav
Z izpolnitvijo obrazca
za prijavo na prejemanje objav o aktualni ponudbi in novostih s področja
spletne trgovine se uporabnik strinja s posredovanjem podatkov, ki v
skladu z zakonodajo veljajo za osebne podatke. V tem primeru so to: ime
in priimek, e-pošta in IP naslov naprave, s katere se prijavlja.
VAŠE PRAVICE NA
PODLAGI DANIH PRIVOLITEV
Posameznik lahko od
upravljavca osebnih podatkov kadarkoli zahteva, da stalno ali začasno
preneha z uporabo njegovih osebnih podatkov v prej navedene namene.
Takšno zahtevo lahko kadarkoli naslovi na zgornja kontaktne podatke in
podrobno navede, katere privolitve želi preklicati. Poleg tega ima tudi
naslednje pravice:
·
pravico do dostopa do svojih osebnih podatkov, ki so bili zbrani v
povezavi z njim, pri čemer lahko upravljavec uporabi vsa razumna sredstva
za preverjanje istovetnosti posameznika, čigar so osebni podatki, posebej
v primeru spletnih storitev in spletnih identifikatorjev
·
pravico do popravka netočnih podatkov, zbranih v povezavi z njim,
pri čemer lahko upravljavec uporabi vsa razumna sredstva za preverjanje
istovetnosti posameznika, čigar so osebni podatki, posebej v primeru
spletnih storitev in spletnih identifikatorjev pravico do »pozabe«, torej
izbrisa vseh podatkov, če so izpolnjeni pogoji iz 17. člena Splošne
uredbe o varstvu osebnih podatkov
·
pravico do prenehanja uporabe osebnih podatkov za namene neposrednega trženja,
vključno s profiliranjem
·
pravico do avtonomnega odločanja o uporabi osebnih podatkov, ki temelji na
avtomatizirani obdelavi
·
pravico do vložitve pritožbe proti upravljavcu osebnih podatkov pri nadzornem
organu, če meni, da obdelava njegovih osebnih podatkov krši Splošno
uredbo o varstvu osebnih podatkov
Postopek
uveljavljanja pravic
·
Seznanjen/a sem, da lahko vse zgoraj
navedene zahteve, ki se tičejo
uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovim v pisni/elektronski
obliki na upravljavca na poslovni naslov ali na e-naslov info@modex.si
·
Seznanjen/a sem, da lahko upravljavec za
potrebe zanesljive identifikacije v primeru
uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki od mene zahteva
dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da
me ne more zanesljivo identificirati.
·
Seznanjen/a sem, da mora upravljavec na
mojo zahtevo, s katero uveljavljam svoje
pravice v zvezi z zgoraj navedenimi osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v
enem mesecu od prejema zahteve.