Pogoji poslovanja

Način plačila

Ne glede na izbran način plačila artiklov boste račun za nakup artiklov prejeli na vaš e-naslov (v .pdf formatu) takoj po dostavi paketa oziroma v fizični obliki takoj po prevzemu paketa.

Na voljo so vam naslednji načini plačila:

 

1 PLAČILO OB POVZETJU

Kartica

Z gotovino lahko plačate ob prevzemu artikla na prevzemnih mestih.

Na prevzemnih mestih je možno plačilo z s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro, Diners Club). Plačilo z vrednotnicam ni mogoče.

2 PREDRAČUN

Z nakazilom na račun podjetja MODEX d.o.o. po ponudbi/predračunu, ki jo prejmete na svoj elektronski naslov. Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave. Pri tem načinu plačila se lahko proces dostave podaljša za 1–2 delovna dneva oz. za čas prejetja plačila na transakcijski račun podjetja MODEX d.o.o..


Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine worker.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino worker.si (v nadaljevanju trgovina) upravlja podjetje MODEX, proizvodnja, trgovina in storitve, d.o.o., Cvetlični hrib 17, 3250 Rogaška Slatina, matična številka: 5796890000, davčna številka: SI51019353 (v nadaljevanju prodajalec).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine worker.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovino worker.si in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnem mestu prodajalca.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino worker.si prek elektronske pošte postane obiskovalec gost, s potrjeno registracijo v spletno trgovino worker.si pa postane član. Tako gost kot član (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini worker.si. 

Obiskovalec lahko registracijo za člana ali enkratni vpis kot gost opravi prek spleta.

Ob registraciji v spletno trgovino kot član pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@modex.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

Dostopnost informacij

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu, še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

1.      podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matična številka),

2.      kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

3.      bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,

4.      dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

5.      pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),

6.      cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,

7.      način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,

8.      časovno veljavnost ponudbe,

9.      rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),

10.   pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini worker.si sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku spletne trgovine worker.si.

Načini plačila

Prodajalec omogoča naslednje načine plačila:

·        z gotovino ob prevzemu*

·        z nakazilom na račun prodajalca po ponudbi/predračunu**

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun prodajalca po ponudbi/predračunu.

**Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.

Izdaja računa

Prodajalec po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata.

Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

Na prevzemnih mestih so posamezni artikli na voljo za nakup po ceni, ki je enaka njihovi ceni iz spletne trgovine. Vse objavljene cene na prevzemnih mestih vsebujejo DDV. Pri nakupu na prevzemnem mestu ni možna unovčitev darilnih bonov, bonusov, promocijskih kod ipd..

Koda za popust

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine worker.si in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na spletni strani ali v drugih medijih.

V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti iz naslova te kode ni več upravičen.

Uporaba kode za popust:

·        Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.

·        V istem koraku v polje Darilni bon, promocijska koda, koda za popust, vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi. V primeru, da želite istočasno izkoristiti več kod za popust, jih v polje vnesite istočasno in jih ločite z vejico ali presledkom. Nato kliknite gumb Uporabi.

·        Za nakup enega artikla je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Število kod za popust ne sme presegati števila naročenih različnih artiklov (na primer: ob naročilu 4 artiklov lahko sočasno uporabite največ 4 različne kode za popust).

·        Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

·        Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.

·        Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.

Promocijska koda

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na spletni strani ali v drugih medijih. 

V primeru, da kupec izkoristi promocijsko kodo, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, ali se pošiljka med transportom poškoduje, do nove ugodnosti iz naslova te kode ni več upravičen.

Uporaba promocijske kode:

·        Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.

·        V istem koraku v polje Darilni bon, promocijska koda, koda za popust vpišite promocijsko kodo in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi.

·        V vsakem nakupu je možno izkoristiti le eno promocijsko kodo (na primer: ob naročilu 2 artiklov lahko sočasno uporabite največ 1 promocijsko kodo).

·        Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti promocijske kode za popust.

·        V primeru, da želite poleg promocijske kode izkoristiti tudi kodo za popust, število kod ne sme presegati števila naročenih različnih artiklov. Različne kode istočasno vnesite v polje darilni boni, promocijska koda, koda za popust in jih ločite z vejico ali presledkom. Nato kliknite gumb Uporabi.

·        Ko vpišete promocijsko kodo, se vrednost promocijske kode avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

·        Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.

 

Kompleti

Komplet je skupek dveh do šestih artiklov. Ob nakupu artikla prek spletne trgovine worker.si vam sistem ponudi še druge artikle in s tem prihranite pri ceni. Za dodaten artikel znotraj kompleta veljajo posebni prihranki, ki bodo že pred oddajo spletnega naročila vidni v košarici.

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. Če ste že nakupovali na podjetje, ga le izberete iz svojega arhiva. 

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju strani.

Spletna trgovina worker.si pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

·        z gotovino ob prevzemu*  (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV)

·        z nakazilom na račun prodajalca po ponudbi/predračunu

·        odloženo plačilo (velja za organizacije javne in lokalne uprave ter podjetja, ki dosegajo ustrezno boniteto).

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun prodajalca po ponudbi/predračunu.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@modex.si.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov skladišča podjetja: MODEX d.o.o., PE Podplat 11A, 3241 Podplat ali ga osebno prinese na enega od prevzemnih mest prodajalca.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

·        za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

·        za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

·        za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

·        zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;

·        blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

 

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

·        odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

·        blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali

·        vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

·        artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

·        artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

·        artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

·        je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Artikli z odprto embalažo

Artikli z odrto embalažo so bili vrnjeni prodajalcu in imajo lahko manjše pomanjkljivosti (poškodovana embalaža/artikel, odprta embalaža, itd.) in gredo v nadaljnjo prodajo. Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak artikel pisno navedena (tako v opisu artikla kot na računu).

Vrnjene artikle pregledamo, zato kljub vračilu, odprti embalaži ipd. še vedno omogočajo normalno delovanje. Zaradi tega je ustrezno določeno tudi novo obdobje garancije, ki je pisno navedeno ob vsakem artiklu.

V primeru nedelovanja vrnjenega artikla je stranka upravičena do garancijskega popravila in do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za ostale artikle.

Tip pomanjkljivosti artikla z oznako Odprta embalaža

·        Odrta embalaža: Artikel ima odprto embalažo, vendar je brezhibno delujoč in popoln. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.

·        Poškodovana embalaža: Artikel ima poškodovano, nepopolno ali neoriginalno embalažo, vendar je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.

·        Poškodovan artikel: Artikel ima manjšo estetsko poškodbo, lahko kaže znake uporabe in ima lahko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.

·        Uporabljen artikel: Artikel je bil vrnjen s strani kupca. Bil je uporabljen in ima lahko nekoliko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.

·        Servisiran artikel: Artikel je bil servisiran na pooblaščenem servisu. Artikel je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.

 

Dostava

Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije je Pošta Slovenije, vendar si prodajalec pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

Stroški dostave

Stroški dostave in osebnega prevzema so odvisni od velikosti paketa.

Mali paketi so paketi manjših dimenzij in so lahko težki le do 31,5 kilogramov. Veliki paketi pa so paketi z artikli večjih dimenzij in teže nad 31, 5 kilogramov.

O tem, ali artikel ustreza manjšemu ali večjemu paketu, boste natančno seznanjeni v procesu oddaje spletnega naročila.

Dostava kamorkoli na območju Slovenije

Naš partner pakete dostavlja na naslov, vnesen ob oddaji naročila. V svoj profil lahko dodate poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izberete ustreznega.

Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljavec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljavec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Po navadi zadošča obisk najbližje pošte, lahko pa jih pokličete, da vam pošiljko ponovno brezplačno dostavijo.

 

Varovanje osebnih podatkov

Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.

Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v poglavju Načela zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

Pritožbe in spori

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov ter se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 040 877 287 ali po elektronski pošti na info@modex.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@modex.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Modex d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Modex d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL%20

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.



Pogoji veljajo od 01.11.2020.

 

Vračilo artiklov

 

Vračilo artiklov v 14 dneh ali odstop od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: info@modex.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po datumu prevzema naročenega artikla. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Artikli morajo biti vrnjeni v originalni embalaži z deklaracijo in ne smejo biti poškodovani, vidno rabljeni, umazani ipd..

Artikle lahko vrnete na dva načina:

1 Vračilo na prevzemnih mestih

Artikel, ki ga želite vrniti, lahko prinesete na katerega od naših prevzemnih mest (zraven obvezno prinesite račun):

Modex d.o.o., PE Podplat 11A, 3241 Podplat

Modex d.o.o., PE Mariborska cesta 86, 3000 Celje

2 Vračilo po pošti

Izkoristite lahko tudi možnost vračila po pošti. 

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

V primeru vračila po pošti morate priložiti kopijo računa. Artikel, ki ga vračate, pošljete na naslov: Modex d.o.o., PE Podplat 11A, 3241 Podplat.

Garancija

Če je blago poškodovano, ste upravičeni do zakonsko določenih garancijskih zahtevkov v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Modex d.o.o. ne daje nobenih dodatnih jamstev povezanih s poškodbami blaga, razen tistih, ki so zakonsko določene.

 Varovanje osebnih podatkov

·        Nikoli ne bomo zlorabljali vaših osebnih podatkov na kakršen koli način.

·        Vaših kontaktnih in osebnih podatkov ne bomo nikoli posredovali tretji stranki, razen če tako zahteva zakon.

·        Nikoli vam ne bomo pošiljali e-sporočil, na katere se niste prijavili.­­

·        Kadar koli se lahko hitro in enostavno odjavite od katere koli naše e-pošte.

Zbiranje in obdelovanje osebnih podatkov

Osebni  podatek je informacija, ki vas identificira: vaše ime, priimek,  elektronski ali fizični naslov. Naša spletna trgovina ne zbira vaših  osebnih podatkov razen, kadar vi to omogočite, tj. ob naročilu izdelkov  ali kadar se naročite na naše e-novice.

Uporaba in širjenje osebnih podatkov

Naša  spletna trgovina bo uporabila vaše osebne podatke izključno zaradi  tehničnih razlogov administracije na spletni strani, da vam zagotovi  dostop do posebnih informacij ali za splošno komuniciranje z vami. Naša  spletna trgovina ne bo posredovala vaših osebnih podatkov tretji stranki  ali jih kakor koli tržila drugje, razen če posredovanja podatkov tretji  stranki izrecno dovolite oz. tako zahteva zakon. Zaposleni v naši  spletni trgovini so po dolžnosti zavezani k spoštovanju vaših zaupnih  podatkov in obvezani po sporazumu o zaupnosti. Za varovanje osebnih  podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za  varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Svoboda izbire

Informacije,  ki jih o sebi posredujete naši spletni trgovini, nadzorujete vi. Če se  odločite, da vaših podatkov ne boste posredovali naši spletni trgovini,  potem do nekaterih spletnih mest na strani ne boste imeli dostopa.  Uporabniki, ki se želijo odjaviti od prejemanja novic, se lahko odjavijo  na enega izmed naslednjih naslovov: info@modex.si ali po pošti na: Modex, d.o.o., Cvetlični hrib 17, 3250 Rogaška Slatina.

Avtomatično beleženje informacij (neosebni podatki)

Kadar  koli dostopate na našo spletno trgovino, se splošni, neosebni podatki  (uporabniki spletnega iskalnika, število obiskov, povprečen čas obiska  na spletni strani, obiskane strani) avtomatično beležijo (ne kot del  prijave). Te informacije uporabljamo za merjenje privlačnosti naše  spletne strani in izboljševanje vsebin in uporabnosti. Vaši podatki niso  predmet nadaljnje obravnave in niso posredovani tretji stranki.

Piškotki

Piškotki  so neopazni dokumenti, ki so začasno shranjeni na vašem trdem disku in  onemogočajo naši strani prepoznavanje vašega računalnika, ko naslednjič  obiščete spletno trgovino. Naša spletna trgovina uporablja piškotke le  za zbiranje informacij, ki zadevajo uporabo naše spletne strani.

Varnost

Naša  spletna trgovina si močno prizadeva za zagotovitev varnosti osebnih  podatkov. Vaši podatki so ves čas zaščiteni pred izgubo, uničenjem,  ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali  neavtoriziranim odkritjem.

Mladoletne osebe

Naša  spletna trgovina priporoča vsem staršem in skrbnikom, da naučijo svoje  otroke varnega in odgovornega ravnanja z osebnimi podatki na medmrežju.  Mladoletne osebe ne bi smele prenašati kakršnih koli osebnih podatkov na  naši spletne strani brez dovoljenja staršev ali skrbnikov. Naša spletna  trgovina ne bo nikoli zavestno zbirala osebnih podatkov od mladoletnih  oseb ali jih kakor koli uporabila ali jih razkrila tretji stranki brez  njihovega dovoljenja.

Povezave do drugih spletnih strani

Naše  spletna trgovina lahko vsebuje povezave do drugih spletnih strani, za  katere ta izjava o varovanju osebnih podatkov ne velja. Ko zapuščate  našo spletno trgovino, si zato vnovič preberite izjave o varovanju  osebnih podatkov vsake spletne strani, ki zbira osebne identifikacijske  podatke.

Pravica do obveščenosti

Če  imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih  podatkov ali kako so vaši osebni podatki obravnavani, se lahko brez  zadržkov obrnete na zgoraj navedene kontakte. Na podlagi vaše zahteve  vas bomo nemudoma obvestili - pisno in v skladu s primerno zakonodajo -  kateri osebni podatki, če sploh kateri, so bili zbrani med obiskom naše  spletne trgovine.

Privolitev za obdelavo osebnih podatkov v zvezi s prijavo na spletni strani

Sledimo načelom transparentnosti in skrbnega ravnanja z osebnimi podatki v skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR; v nadaljevanju uredba) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov.  Potrebujemo vašo privolitev, da lahko osebne podatke, ki smo jih  pridobili z vašo prijavo na naše storitve, uporabljamo, hranimo in  obdelujemo za določene namene. Vse informacije o upravljanju posameznih  privolitev najdete v nadaljevanju.

Privolitve, ki se nanašajo na prejemanje naših objav

Z  izpolnitvijo obrazca za prijavo na prejemanje objav o aktualni ponudbi  in novostih s področja spletne trgovine se uporabnik strinja s  posredovanjem podatkov, ki v skladu z zakonodajo veljajo za osebne  podatke. V tem primeru so to: ime in priimek, e-pošta in IP naslov  naprave, s katere se prijavlja.

VAŠE PRAVICE NA PODLAGI DANIH PRIVOLITEV

Posameznik  lahko od upravljavca osebnih podatkov kadarkoli zahteva, da stalno ali  začasno preneha z uporabo njegovih osebnih podatkov v prej navedene  namene. Takšno zahtevo lahko kadarkoli naslovi na zgornja kontaktne  podatke in podrobno navede, katere privolitve želi preklicati. Poleg  tega ima tudi naslednje pravice:

·        pravico do dostopa do svojih osebnih podatkov, ki so bili zbrani v povezavi z njim, pri  čemer lahko upravljavec uporabi vsa razumna sredstva za preverjanje  istovetnosti posameznika, čigar so osebni podatki, posebej v primeru  spletnih storitev in spletnih identifikatorjev

·        pravico do popravka netočnih podatkov, zbranih v povezavi z njim, pri čemer lahko  upravljavec uporabi vsa razumna sredstva za preverjanje istovetnosti  posameznika, čigar so osebni podatki, posebej v primeru spletnih  storitev in spletnih identifikatorjev pravico do »pozabe«, torej izbrisa  vseh podatkov, če so izpolnjeni pogoji iz 17. člena Splošne uredbe o  varstvu osebnih podatkov

·        pravico do prenehanja uporabe osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vključno s profiliranjem

·        pravico do avtonomnega odločanja o uporabi osebnih podatkov, ki temelji na avtomatizirani obdelavi

·        pravico do vložitve pritožbe proti upravljavcu osebnih podatkov pri nadzornem organu, če meni, da  obdelava njegovih osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu osebnih  podatkov

Postopek uveljavljanja pravic

·        Seznanjen/a sem, da lahko vse zgoraj navedene zahteve,  ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovim v  pisni/elektronski obliki na upravljavca na poslovni naslov ali na  e-naslov info@modex.si

·        Seznanjen/a sem, da lahko upravljavec za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki od mene zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da me ne more zanesljivo identificirati.

·        Seznanjen/a sem, da mora upravljavec na mojo zahtevo, s katero uveljavljam svoje pravice v zvezi z zgoraj navedenimi osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve.

 

za več informacij se obrnite na www.modex.si